Hem > Okategoriserade > Frisörsalong MOC Åsögatan 140

Frisörsalong MOC Åsögatan 140

Letar du efter en frisör i Stockholm som är duktig på att klippa lockigt hår? Jag sökte och fann här på Södermalm. Eva på Moc. Halleluja vad jag blev nöjd.

Hon drog fingrarna genom mitt hår och funderade en sekund. Sedan sa hon: ”Jag har en plan.” Strax efter det satt jag i ett spejsat tvättrum med svarta väggar och dämpad belysning. På storbildsduken framför mig visades en animerad film i typisk sofo-anda. Efter en hårbottenmassage och tvättning kände jag mig som en ny människa. Mer skulle det bli.

Eva klippte igenom och formade håret grundligt. Håret blåstes torrt och sedan klippte hon igenom det ännu en gång. Längden finns kvar och det som förut hängde nedtyngd har nu krullat upp sig på ett busigt och rufsigt sätt.

Jag kan verkligen rekomendera Moc för alla slitna föräldrar som drar sig gör att gå till frissan. Personalen är serviceinriktad, trevlig och tolerant mot barn. Lilla Lovi härjade fritt på golvet och kröp runt efter bästa förmåga. Glad. Nöjd. Hårig.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/05 kl. 14:37

    Skitsnyggt! Skönt att få bli ompysslad sådär.

    kram

  2. 2010/07/05 kl. 15:00

    härligt! Då kör du nu då? *balsammetoden*

    • 2010/07/07 kl. 23:51

      Hej på er alla!

      Vilken boost för självförtroendet. Tack.

      @LD: Jag överväger det skarpt!

  3. 2010/07/05 kl. 16:44

    skitsnyggt!

  4. 2010/07/05 kl. 21:45

    Superduper!

    L

  5. 2010/07/05 kl. 23:43

    Schnyggo! ❤

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

