Hem > Okategoriserade > Tankar om vikten

Tankar om vikten

Hej bilring!

Jag behöver inte dig som badring. Jag kan simma. Riktigt bra till och med. Som ung kammade jag och min lagkamrat hem ett silver i junior-SM, när vi simmade par. Imorgon är det tisdagsvikt och jag har en känsla av att jag har gått upp. Det har visat sig vara svårt att hålla på rutiner såhär i sommartider. Jag har dessutom haft en benägenhet att överäta.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

