Hem > Okategoriserade > Mammafika och drömmar om bloggherravälde

Mammafika och drömmar om bloggherravälde

..hemma hos Bambi och jag har fått utförliga instruktioner av värdinnan och Lady Dahmer om hur man tar kontroll över sin blogg på bloglovin’ och nu kräver jag att ni börjar prenumererar!

Följ min blogg med bloglovin

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/06 kl. 15:11

    Gör jag ju redan – men varför prenumererar inte du på min :-b?

    • 2010/07/07 kl. 23:50

      @Johannes: Jag ska genast börja prenumerera på dig.
      @Nina: Du får se till att masa dig från den där ön snart. Våra mammadejter är riktigt roliga 🙂

  2. 2010/07/06 kl. 20:03

    Prenumererar förstås.
    Vilken underbar trio. Triss i bloggdrottningar liksom

  3. 2010/07/06 kl. 22:40

    Svar: Här finns en samling : http://www.lilija.com/skaffa-ny-bloggdesign/ Vet dock inte vilka som gör till WP.. Du får kolla runt 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

