Hem > Okategoriserade > Blocketsyndromet

Blocketsyndromet

Lovan kunde ha suttit i en ny vagn. Jag kunde ha varit nöjd köpare av en ny syskonvagn, men icke. Säljaren garanterade att vagnen var i toppskick när jag pratade med henne i telefon. Jag satte mig och åkte till slutet på gröna linjen. Sedan bytte jag till buss. När jag kom fram var vagnen full med hundhår. Jag kanske är naiv men om jag ser till mig själv och de vagnar jag sålt på Blocket är jag en mycket seriös säljare. Jag rengör nämligen vagnen och putsar upp den för att ge ett bra intryck.

Jag: Vagnen är täckt med katthår.
Säljaren: Det är faktiskt hundhår.
Jag: Du hade aldrig några planer på att ta bort det? I annonsen står det att vagnen är djurfri. Vi är allergiska.
Säljaren: Jag är också allergisk.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/08 kl. 16:17

    Hahahaha 😀 Fy fan vad komiskt ^^ Men inte för Lovan, förstås! Ogilla oseriösa människor som inte fixar till prylarna… Morr.

  2. ladydahmer
    2010/07/08 kl. 16:28

    usch vad tråkigt. folk är idioter.

  3. 2010/07/08 kl. 17:24

    Hahaha, förlåt, men vilket jävla spån.
    Usch att du fick åka så långt i onödan i hettan. 😦

  4. 2010/07/08 kl. 17:52

    Neee… blää va trist att det inte blev någon vagn. Men du gjorde rätt i att inte köpa den ändå som säker många (jag) hade gjort ändå…

  5. 2010/07/08 kl. 19:33

    Ha, ha !
    ”Jag är också allergisk”….
    Mot björkpollen då eller ? 😀
    Ja, det finns folk till allt…
    Trist det är när man sitter och åker långt, för ingenting ! ( Men det blev ju i alla fall ett kul blogginlägg av det förstås… 😀 )

  6. 2010/07/08 kl. 21:13

    Men ÅÅÅÅHHH STÖÖÖÖN. Vilken idiot.

  7. 2010/07/08 kl. 22:00

    Ja den sista idioten är inte född än.. herre jisses det kryllar av dessa spån..

  8. 2010/07/09 kl. 10:01

    Hej!

    Vad glädjande att se att jag inte är ensam om att tycka att hon var ett pucko. Så bortkastat!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

