Hem > Okategoriserade > Ha tålamod, viktminskning tar tid

Ha tålamod, viktminskning tar tid

Jag fick ett läsartips av Tony:

”Mina främsta tips är att ge det TID, för det kommer ta massa tid. Och att inte ge upp när man tar felsteg, för felsteg gör man. ”Passa inte på” att äta vilken skit som helst bara för det. Gör det bästa av vad du har.” 

Tony har gjort en fantastisk viktresa. Vilken inspirationskälla. Juni 2008 vägde han 130 kg, juni 2010 vägde han 82 kg. Bra jobbat Tony! Heja, heja! Har du ett tips eller gott råd att dela med dig av? Eller vill du få din viktresa uppmärksammad? Fatta då tangenterna och skriv till mig.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:,
  1. 2010/07/09 kl. 11:52

    Håller med Tony, det tar tid! Låt det ta tid och gör man små felsteg som jag nu har gjort en hel del den här veckan, så är det bara att ta nya tag igen. Det är inte hela världen ifall vågen visar på ett + några veckor per år.

    Min viktminskning går otroligt sakta ifall jag kollar vecka efter vecka, men ifall jag tittar på vad jag har gått ner sedans i Augusti förra året så är det en riktigt bra viktminskning. Har gått ner lite mer än 13 kg, önskar att det hade varit mer, men jag är ändå nöjd!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

