Hem > Okategoriserade > Klockan har passerat midnatt, jag unnar mig ett fotbad

Klockan har passerat midnatt, jag unnar mig ett fotbad

Varning alla fotfobiker! Min stund på jorden. Hur får alla människor tiden att räcka till? Jag önskar att dygnet hade fler timmar. Det finns så mycket saker jag skulle vilja göra som jag inte gör på grund av tidsbrist. Till exempel fotvårda mig själv med produkterna jag köpte på scholls utförsäljning förra månaden.

Jag hade precis krupit ner under täcket då mina fötter vidrörde varandra. Mina två hobbitfötter som garanterar 1 kg i viktminskning om de filas. Sträva, förhårdnade och torra. Usch! Jag blev så irriterad att jag gick upp för att tappa upp ett mjukgörande fotbad. Under tiden baljan fylldes blev jag hungrig. Gick ut i köket, råkade flasha hela mig för en gubbe som satt på andra sidan vägen och väntade på bussen. Jag tände lampan i köket och min nakenhet var ett faktum. Jag såg att han såg. Släckte fort som attan och smög in i rummet bredvid för att hitta något att skyla mig med. Med en sarong runt kroppen ville jag nästan tända lampan igen, bara för att visa att jag minsann inte var naken. Ett fånigt försök att få gubben att tro att han sett i syne. Jag tände aldrig lampan. Istället bredde jag räkost på ett tunnbröd och rullade ihop. Sen satte jag fötterna i mitt bad och här sitter jag ännu. Jag är väldigt duktig på att spreta med tårna. Faktum är att jag kan knäppa mina fötter. Amen. Nu ska jag fila fötterna fina.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/09 kl. 9:21

    nu har jag gjort en väldigt kitchig bakgrund. (det är en tapet från pip, men jag satt och gjorde så att den funkade) – inte alls den färg vi sa eller de blommor du gillar, men du kan ju titta in ändå och säga vad du tycker.- alt. gå till inreda.com och gräva reda på nån tapet du gillar.

    jag har även provat en bakgrund med turkost plank om du vill se. Personligen så känner jag att den röda färgen ger ett mer varmt och välkomnande intryck.

    utöver det så är det en header som fattas. Och då behöver jag ju bilder juuu.

    ju.

  2. blondie
    2010/07/09 kl. 15:52

    Du är inte ensam om pedikyrbehov. Mina fossingar är verkligen ingen vacker syn, men jag har lovat mig själv en pedikyrstund då jag nått mitt första viktdelmål, vilket förhoppningsvis sker till helgen…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

