Hem > Okategoriserade > Lady Dahmer uträttar underverk

Lady Dahmer uträttar underverk

Lady Dahmer har verkligen lyckats fånga min personlighet och omvandlat den till html-koder. Det känns som om min blogg äntligen fått den looken jag vill att den ska ha. Bloggen är en del av mig och för mig är det viktigt att den återspeglar den jag är. Det blir mer genuint då. Nå… Vad tycks?

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/10 kl. 22:29

    WOW! Ja ho kan ho. Hon är min bloggdesignförebild.

  2. 2010/07/10 kl. 22:43

    Skitsnygg 🙂

  3. 2010/07/11 kl. 0:56

    Förbaskat snyggt! LD är grymmast på bloggdesign! Detta speglar det intryck jag har fått av dig mycket, mycket bättre.

    Men hon har sabbat profilbilden här till höger. Eller ska den vara så? Den är jättepixlig av för mycket ”smart oskärpa”. Om det är porslinshy-effekten du vill ha så är jag mästare på det så skicka en bild till mig om du vill ha den bättre gjord. (No offence LD, you know I love you)

    I övrigt är det verkligen jättetjusigt!

    • 2010/07/11 kl. 7:43

      @Sandra: Bilden hade väldigt dålig skärpa från början och ska bytas ut. 😉 Jag ska komma tillbaka till stan, ta en bild osv. Lady Dahmer ska föda barn vilken dag som helst och jag önskade få det gjort innan bebisploppet. Ingen vet riktigt vet när det finns tid efter bebisens ankomst.

      Vad gulligt av dig att erbjuda dig att fixa bilden! Du är också väldigt duktig och jag älskar din design till Cirkus Anki! Blev helt såld när jag såg den. En mycket rolig grej med Lady Dahmers design av min blogg är bakgrundstapeten. Hon har verkligen träffat mitt i prick! Dels för att jag är en sucker på kitchiga prylar och rött med vita prickar men och också för att jag älskar just detta tapetmönster. I veckor tjatade jag på älsklingen om att få tapetsera upp en liknande tapet hemma i hallen. Det slutade med att hallen målades vit och ett år senare en vacker dag i juli tapetserar Lady Dahmer den i min blogg.

  4. 2010/07/11 kl. 10:55

    Sandra – bilden var URUSEL från början (suddig och blek) och jag bara tog den tillfälligt. Jag är en mästare på photoshop.

    När fröken Apa hittar en bättre bild (eller om jag orkar rota igenom hennes blogg efter bättre) så uppdateras den. Det ska givetvis matcha resten av designen.

  5. 2010/07/11 kl. 10:57

    och så har vi ju givetvis planerat att ta lite nya kort. Jag tar dem gärna själv (kontrollfreak) men då får ju du komma hit. vet inte hur mobil jag kommer vara. heh.

  6. 2010/07/11 kl. 11:35

    (och jag använder aldrig smart oskärpa (heter det så på svenska, jag har den engelska versionen…) Ba så ni vet. :P) (jag använder min wacom att fylla i linjer och high pass)

    /tjatig snobb

  7. 2010/07/13 kl. 9:06

    Jag bara älskar denna design, hatten av till LD!!
    Dessutom älskar jag ALLA tapeter från PIP Studio Collektion. (Har precis inhandlat ”Chinese Rose” till mitt kök!!) Din blogg är en injektion av färg, flärd och värme!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

