Hem > Okategoriserade > Dubbelhakornas Mecka sitter i mitt ansikte när jag är trött och vresig

Dubbelhakornas Mecka sitter i mitt ansikte när jag är trött och vresig

Tänk vad ett kvällsdopp kan åstadkomma. Innan doppet var jag trött, vresig, varm och dubbelhakig. Jag ogillar känslan av att vara svullen. Det blir mycket god mat och lite motion. Jag vill inte ens räkna hur många dagar det var sedan senaste löprundan, men det har garanterat gått över en vecka.

Efter doppet kände jag mig pigg, glad och inte det minsta dubbelhakig. Allt handlar om inställning. Livet blir vad vi gör det till och kameravinkeln kan verkligen konsten att trolla fram eller bort dubbelhakor. Jag kämpar på. Hellre nästan rätt än helt och hållet fel.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/16 kl. 23:47

    du liknar Victoria, kronprinsessan på nedersta bilden! fint! 😀

    • 2010/07/17 kl. 10:39

      Hej Kickan! Som barn fick jag ofta höra att jag var lik Viktoria. Kul att du nämnde det.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

