Hem > Okategoriserade > Trött på att vara mamma

Trött på att vara mamma

Inledningsvis vill jag klargöra att jag ÄLSKAR mina barn och min familj. Jag är världens lyckligaste och känner mig lyckligt lottad som träffade stora kärleken och allt. Jag är lyckligt lottad som haft två sköna graviditeter som avslutats med två enkla förlossningar och två friska barn. Nog om det.

Trött. Så trött. Extremt trött. Barnen suger musten ur mig. Den ena är väldigt energisk kombinerat trotsig. Den andra är väldigt mammig, snuttig och pipig. Just nu skulle jag vilja krypa mer i en frysbox på obestämd tid. Ta semester från familjen om ni förstår vad jag menar.

Idag har vi varit nere på bryggan hela dagen. Lovi har suttit i spjälis med havsutsikt varvat med att plaska vid strandkanten. Toddo har hoppat från bryggan, självklart med flytväst på sig.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Annelie
    2010/07/11 kl. 22:10

    Kanske dax att du å jag tar ut våran semester som våra älsklingar lovat oss.. Man behöver egentid ibland för att ladda batterierna… Vi hörs i veckan om ni e kvar på landet 🙂 till helgen.. Kram

    • 2010/07/12 kl. 8:45

      Hej sötnos! Absolut. Vi får planera in vår tripp när vi ses. 🙂 idag är jag inte trött på familjen. Det kan iofs bero på att alla fortfarande sover. Kram!

  2. 2010/07/14 kl. 18:31

    Alltså, jag tycker du verkar vara en jättebra mamma, och jag tycker det ännu mer nu när du erkänner sånt här haha. Kanske låter knäppt och så, men jag gillar när folk kan erkänna sånt som är jobbigt även om det är sånt som ”man inte får säga”. Go Apan! Kram!

  3. 2010/07/16 kl. 6:38

    Ibland vill jag klägga ut min unge gratis på blocket 😉 Härligt att du kan erkänna att allt inte är rosa fluff. Få vågar det tyvärr

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

