Hem > Okategoriserade > www.fejdan.com

www.fejdan.com

Ungarna sover fortfarande!

Jag var precis inne hos Fade och smög runt. Jag uppmanar Er alla att göra samma sak!

Fade och jag var bästisar när vi var små. Det var kärlek vid första ögonkastet, åtminstone från min sida. Vi började ettan och hade likadana ryggsäckar. Nio år hade vi tillsammans innan vi separerades av gymnasiet och våra olika liv. Vi har haft väldigt roligt ihop och vi har minsann kunnat konsten att härja runt i lilla Växjö. Fejdans son ska börja skolan till hösten. När jag läste de raderna och tittade på mina två sovandes troll insåg jag plötsligt att jag blivit bubblare på vuxenlistan. Gör ett besök hos Fejdan vetja. Du kommer inte att ångra dig.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/15 kl. 19:46

    *rörd in i märgen* ❤

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

