Hem > Okategoriserade > Flyg fula fluga flyg

Flyg fula fluga flyg

En ettrig liten fluga gjorde allt för att väcka mig, med strålande resultat. Why me? Vad är det för fel? Den lilla rackarn har en hel 22 kvadratsstuga (med loft, högt i tak) att flyga runt på. Varför ska den sätta sig i mitt ansikte? Kan det vara för att jag luktar så gott? Oavsett borde flugor veta bättre än att gå loss på sovande småbarnsföräldrar.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/16 kl. 10:46

    Jag hade flugans minst lika oförskämda kompis här hos mig i morse. Men han finns inte längre med oss…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

