Hem > Okategoriserade > Tipsa om blogg

Tipsa om blogg

Din eller någon annans. Ge en beskrivning på varför bloggen är bra och varför du tror att jag skulle gilla den.

Jag väntar med spänning på att bloggtipsen ska trilla in.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/18 kl. 21:37

    Jag gillar många bloggar, men det är en jag har följt ofta och i snart 8-9 månader. Bloggen heter Mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls… en bra och varierande blogg 🙂

    Följer en del skönhetsbloggare också 😉 Började ganska nyligen följa din blogg, den ser kanonfin ut nu, när du har fått en ny design.

  2. 2010/07/18 kl. 21:39

    Den här är sjukt bra! http://monasuniversum.blogspot.com/
    Ibland bloggar hon om vardagligheter, andra dagar om jobbet och i vissa fall hur hon nästan lyckats bajsa på sig..
    Hon har en sjukt rolig humor och får till det roliga i allt. Bara det faktum att yngsta barnet är en Talliban..;)

    Annars har du den här: http://egoinas.devote.se/
    Hon har också en sjukt bra humor! Festar mycket och får alltid till något knäppt och galet.

    Hoppas du gillar dom lite iaf 🙂

  3. 2010/07/19 kl. 9:02

    Jag skulle vilja tipsa om min egen, eftersom jag vill att det ska vara en läsvärd blogg, men de senaste månderna har det stått alldeles stilla av olika skäl… 😉
    (Jag har tänkt knåpa ihop ett bröllopsinlägg snart eftersom vår första bröllopsdag närmar sig, det kanske kan vara nåt?;-))

    Annars är mitt tips: http://loureeditweed.blogspot.com/
    Visserligen sommaruppehåll just nu, men annars är det ett bra dagligt garv!

  4. 2010/07/19 kl. 10:42

    Jag tipsar gärna också om min egen, för vi är inne på lite samma spår du och jag 🙂 Jag har också en liten hemma, och ”slimmar och trimmar” på fritiden. Har ca 15 kg kvar till min önskevikt, så det är ett tag kvar tills jag lyckas! 🙂 Jag bloggar om det mesta som händer i vårat liv, men skriver också om lite om film och mina djur.

    http://johanonnona.blogg.se

    Jag gillar din blogg för den har så fina bilder, tänkvärda inlägg och ni ser ut att ha det så mysigt på semestern!

  5. 2010/07/19 kl. 12:58

    …Och kort efter att jag skrev min förra kommentar såg jag din! Tack fina du!!
    Pausen är numera (förhoppningsvis) över! 🙂

  6. 2010/07/20 kl. 7:49

    Jag vill tipsa om min egen blogg. Jag är rolig och självdistanserad (det märks ju direkt!). Skriver om min vardag med min lilla tjej Noumi men har även börjat slänga in ett och annat lite mer reflekterande inlägg. Framför allt behärskar jag det svenska språket och använder inte glada gubbar.

  7. 2010/07/23 kl. 12:46

    Tipsar om min egen 🙂

    Den handlar om en hel del kreativitet, prat om djur, natur, vardagsbetraktelser och funderingar. Och så en hel del av mina foton!
    Seriöst och lite lagom galet med glimten i ögat 🙂

    Kika in vetja!
    Skulle vara kul att få tillbaka lusten att skriva igen 🙂

  8. 2010/07/31 kl. 0:42

    Jag är ganska ny med min blogg.
    Den handlar mest om mitt ritande, inte så mycket text…
    men lite trevligt att vila ögonen på iaf 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

