Hem > Okategoriserade > Hemma bra men borta bäst

Hemma bra men borta bäst

Ett parasoll. Mitt vita vin. Lovis plaskpool. Havet. Kan det bli bättre än så? Nu har jag tappat räkningen på hur länge jag har varit ute på landet nu om jag räknar med de fem dagarna vi var här vid midsommar. Mina blommor hemma på uteplatsen, jag undrar hur de mår och tackar min lyckliga stjärna för att min goda granne förbarmar sig över dem.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/19 kl. 14:30

    Åh vad härligt det ser ut! Ser fram emot ett glas vitt eller rosé snart jag med. När bäsen är ute kan vi väl ses för ett glas någonstans.

    kram

  2. 2010/07/19 kl. 16:19

    Åh, det ser verkligen härligt ut! Har fått mig lite högkoncenterad sommar på en brygga jag med, dock inte vid havet och med en nektarin istället för ett glas vin, men det var härligt det med 😀

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

