Hem > Okategoriserade > Snurrig Apa med dåligt samvete

Snurrig Apa med dåligt samvete

Men åh vad irriterad jag blir på mig själv. För ett par veckor sedan blev jag intervjuad av en hälsotidning. Det var inget helsideuppslag men dock en liten spalt där jag skulle dela med mig om viktminskningstips. Reporten bad mig maila en bild, vilket jag glömde bort. Öppnade min mail i helgen och har missat hennes påminnelser om bilden. Vad dum jag är. Jag åker till landet och stänger av hela livet. Nu har mammas Krister mailat en bild till reporten och hon har bekräftat att den fungerar. Vad skönt, har haft ångest hela helgen över detta. Känns taskigt att sätta någon i extra arbete bara för att jag är lost.

Finns det fler virrpannor därute? Har ni förslag på hur jag förebygger sådant här?

Kategorier:Okategoriserade
  1. joh
    2010/07/19 kl. 16:05

    Köp en kalender ? jag kan rekommendera tryckdig.se , min kommer därifrån och jag är jättenöjd 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

