Hem > Okategoriserade > Telefonen ringer och en läskig röst väser…

Telefonen ringer och en läskig röst väser…

… ”Seven Days…”

Ni har väl sett The Ring? Enligt mig världens läskigaste skräckfilm. Den gav mig men för livet. Nu undviker jag att kolla på skräckfilm. Tacka vet jag The Sopranos.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/19 kl. 20:56

    Ja jag har sett den. Den är fanimig den värsta av dem alla, jag har aldrig skrikit så högt på en biograf förut.

  2. 2010/07/20 kl. 9:04

    Jag var helt traumatiserad i veckor efter att jag sett den. Höll på å ringde vänner, som sett den innan mig, för att kolla att de levde 🙂 å inte omkommit i någon mystisk olycka. .. Jag ska aldrig se den igen, ALDRIG!

  3. blondie
    2010/07/20 kl. 11:33

    Såg den på bio och det var den sista skräckfilm jag såg. Har aldrig blivit så skrämd av en skräckfilm förr och hade problem att sova en vecka efter att jag sett den. Instämmer till fullo att det är den läskigaste film jag någonsin sett.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

