Hem > Okategoriserade > Stockholm i mitt hjärta

Stockholm i mitt hjärta

Jag saknar min uteplats. Mina fina blommor det känns som om jag har övergivit er. Jag längtar efter att äntligen organisera köket. Ett ångestladdat projekt jag skjutit på i ett års tid. Jag har plötsligt blivit sugen på att damma av symaskinen. Massor av idéer väntar på att bli förverkligade.

Jag ska rensa i röran och feng shuia lite. Bara tanken gör mig lycklig.

Jag ska sätta mig in i Lady Dahmers ”no poo teorier”. Efter drygt två veckor på landet med endast balsam i håret känner jag mig som ett hyfsat vårdat penntroll. Jag ska dricka chailatte och träffa vänner. Stockholm kallar och viskar mitt namn. ”Kom hem, vi börjar om igen. Vi glömmer allt. Därute är det så kallt!”

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/21 kl. 23:48

    No Poo is the shit!! 🙂

    (…Ursäkta dålig ordvits. Jag tror jag bott i Götet för länge.)

  2. Soleil
    2010/07/22 kl. 10:46

    Feng Shui For Life!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

