Hem > Okategoriserade > Halleluja

Halleluja

Äntligen hemma. Jag kom fram till att jag varit på landet i exakt 20 dagar om jag räknar från midsommar. Det känns skönt att vara tillbaka i stan. Det luktar instängt i lägenheten under de dagar som följer ska jag ägna all min tid åt det försakade hemmet. Nu har jag precis inspekterat uteplatsen, mina gröna vänner har klarat sig förhållandevis fint. Jag har vattnat och rensat bort vissna blommor.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

