Hem > Okategoriserade > Tänk om jag blir steril?

Tänk om jag blir steril?

Jag är uppenbarligen mycket känslig för getingstick. Krysset markerar var jag fick sticket, bilden till höger visar området där jag är svullen, illröd, där det svider och kliar sedan ett par dagar tillbaka.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/22 kl. 21:37

    Ring sjukvårdsupplysningen kära du!

  2. Alfva
    2010/07/23 kl. 8:05

    Läskigt ju! En kollega kom igår in och visade mig sitt getingstick som täckte halva armen!
    Och vad är det för otrevlig geting som sticker därnere?!
    Hoppas det blir bättre snart!

  3. Linnea
    2010/07/23 kl. 10:59

    Nejdå kära du, det blir du inte steril av. Men badda med lite alsolsprit om du inte redan gjort det. Det tar bort lite av svedan.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

