Hem > Okategoriserade > Stora snygga muskler

Stora snygga muskler

Det sägs mycket roliga saker när man är i närheten av den blivande treåringen. Vi satt på bussen igår och en cyklist gled förbi.
– Titta mamma en cykel.
– Oj så fort hon cyklade. Vilken cool tjej!
– Varför då?
– Hon cyklade fort.
– Varför då?
– Hon kanske tycker om att cykla fort.
– Varför då?
– Därför att hon får stora snygga muskler.
– Varför då?
– Alla människor har muskler.
– Varför då?
– Därför att man ska kunna röra på kroppen.

Bussen stannar, en trimmad kille kliver på varpå Toddo utbrister:
– Titta mamma! Han har stora snygga muskler!
– Mmmmmm, svarar jag.
Sedan följer en kavalkad av pekningar på alla passagerare där min lilla son högt och tydligt deklarerar vilka som har stora och snygga muskler.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/24 kl. 18:23

    Mina föräldrar hade fullt upp med att försöka få tyst på mig när jag under en tunnelbanefärd började peka ut flintskalliga män och högljutt fråga varför de inte hade hår… Jag var nog i 3-årsåldern då. 🙂

  2. 2010/07/24 kl. 22:59

    Ah, de är så himla söta, men det är ju bra att de pekar ut muskulösa män, we like ;o)

    jag har på tips från Fetmatillfitness lagt till din blogg i min realtidsuppdaterade viktblogglista med en härlig samling av inspiration! Jag hoppas det är okej med dig!

    Trevlig helg!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

