Hem > Okategoriserade > Skynda att fynda!!!

Skynda att fynda!!!

Lindex Shop Online - KlänningLindex Shop Online - Klänning

Här kommer svaren på min gissningslek.

Klänningen kommer från Lindex. Det var tag 2 betala för en. Priset var 79 kr. Jag köpte en i varje färg och betalde således 40 kr styck. Den är i storlek 44, tänk att jag kommer i den storleken nu. Jag känner mig jättefin när jag har den på mig. Ett mycket bra rea fynd och jag älskar den!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/27 kl. 10:50

    Jag hade faktiskt gissat på max 42 jag…bara så du vet 🙂

    (Men det beror ju på längden också såklart…)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

