Hem > Mitt liv som student > Genuskunskap, nynazism, näringslära & samisk historia

Genuskunskap, nynazism, näringslära & samisk historia

Vilken är den gemansamma nämnaren för dessa skilda ämnen? Det är ett urval av distanskurser på universitet som jag har sökt. Jag fick ett ryck häromdagen och skickade in 19 sena ansökningar till högskoleverket. Om jag har tur kommer jag kanske in på någon. Det skulle vara skoj. Känner ett märkligt behov av att gnugga geniknölarna.

  1. 2010/07/27 kl. 1:05

    Ja, det var jag! Tycker din blogg är himla bra och hoppar in här titt som tätt men kass på kommentera, haha=)

    • 2010/07/27 kl. 1:48

      Tack! Vad roligt att du gillar min blogg. Haha. Jag vet hur det är. Det där med att kommentera är ett gissel. 😉

  2. Alfva
    2010/07/27 kl. 9:32

    Har också känt ett behov av att göra något vettigt och funderade ett tag på att börja läsa en kurs, men lagom till jag skulle få arslet ur och anmäla mig insåg jag att då i höst, när kursen drar igång, då börjar jag ju också jobba heltid, så där försvann det behovet och den tiden! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

