Hem > Okategoriserade > All by my self…

All by my self…

… don’t wanna be. All by my self…

Här sitter jag och ylar ut min sorg. Hehe. Bara skojar. Inte jag inte. Min älskling har precis lämnat skutan och nu är det ”SF” här hemma en vecka framöver. SF som i ”sambofritt”, inte symfusmått. (Symfusmåttet tjatas det om när man är gravid. Man mäter magens storlek från blygdbenet upp till livmoderns högsta punkt om jag minns rätt. Detta för att ha koll på att magen växer som den ska.)

När katten är borta dansar apan på bordet. Tjihoo klackarna i taket.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/28 kl. 12:33

    Lite mysigt är det allt att vara själv ett tag 🙂

  2. 2010/07/28 kl. 19:08

    Dansa lugnt 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

