Hem > Okategoriserade > Jakten på nyckelskåp

Jakten på nyckelskåp

Inte kunde jag i min vildaste fantasi (och tro mig den kan vara vildare än genomsnittsfantasin) tro att det skulle vara såhär svårt att hitta ett nyckelskåp. Jag letade på Södermalm.

– Wirströms säljer rejäla nyckelskåp i grönlackad plåt. Det föll mig inte på läppen.
– Granit kommer få in nyckelskåp i sitt sortimentet nu i dagarna.
– Designtorget hade inget.

Jag sökte mig bort till andra domäner. I city finns allt, där borde jag hitta ett nyckelskåp.

– Panduro hade inget. Varför säljer man kattmasker att måla och inte nyckelskåp???
– Kreatima hade inget nyckelskåp. Däremot vykort på sura gubbar…
– Stockhome på Kungsgatan har haft nyckelskåp i sortimentet men har slutat med det. Däremot hade de massvis av plastkorgar vips… Plötsligt trillade jag slutligen dit för dessa anskrämliga korgar. Men, leker man trädgårdstomte titt som tätt är en sådan här korg bra att ha.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/07/28 kl. 12:39

    Jag köpte vårt nyckelskåp på Indiska! *tipsa*

  2. 2010/07/28 kl. 14:21

    Tänkte precis tipsa om Indiska men ser att det tipset redan kommit. Vi hittade vårt på Indiska. 🙂

    kram

  3. Jannice Jarpe
    2010/07/28 kl. 17:54

    Indiska! Köpte ett så jäkla sött vitt skåp med frostat glas, och nån vit blomranka som snirkla sig på glaset.. Tycker Indiska har bra saker faktiskt! 🙂

  4. 2010/07/28 kl. 19:12

    Se min föregående kommentar 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

