Hem > Okategoriserade > Men vad är det här??!

Men vad är det här??!

Obscena gester mitt på ljusa dagen. Why me?

Kategorier:Okategoriserade
  1. ACB
    2010/07/28 kl. 18:32

    Jag hittade hit via LD och har läst din blogg i några dagar bara. Ville bara leverera en komplimang (hoppas det inte känns för stalk-igt, hehe):
    Idag satt jag och fikade med en kompis på söder och vips gick du, dina barn och din man förbi. Och jag måste bara säga att jösses amalia vad snygg du är! (förstår varför du gillar klänningen, fantastisk). Din man också för den delen. Svårt att inte titta.

  2. ACB
    2010/07/29 kl. 0:11

    Ursäkta, jag misstog mig på karln. Men fokusera på det andra.

    • 2010/07/29 kl. 0:24

      Snälla du!
      Vilken otroligt härlig kommentar! Inte lätt för dig att veta ju! Solle kommer bli jätteglad när han får höra att du tyckte att han var snygg. Jag skulle precis svara på din kommentar och nu såg jag att du skrivit.

      Vet du vad, jag blev jätteglad för det du skrev. Tack! Vad roligt att du hittat till min blogg. Välkommen.

  1. 2010/07/28 kl. 22:04

Kommentera

