Hem > Okategoriserade > När katten är borta no 1…

När katten är borta no 1…

… går Apan på jakt efter nyckelskåp. Detta blir första steget i ”feng shuiandet” jag påbörjar nu. Jag orkar inte ha nycklar utspridda utan koll. Jag är trött på att behöva flyga runt som ett torrt skinn i jakten på nycklar. Jag är trött på den smygande ångesten som infinner sig när jaktlyckan vänder mig ryggen. Ett nyckelskåp ska vi ha. Frågan är bara var jag hittar ett.

Kategorier:Okategoriserade
  1. moa
    2010/07/28 kl. 16:11

    Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!
    Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.
    Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!

    Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?
    Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.

    Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! 🙂

  2. 2010/07/28 kl. 16:54

    Satsa på en skål istället, det är ju sjukt jobbigt att hänga in dom i ett nyckelskåp, de hamnar på bordet i alla fall 😉

    Den här varianten var cool om man har en svets i byrålådan: http://tv.ikea.se/interior_objects/236

  3. 2010/07/28 kl. 17:09

    Jag älskar mitt nyckelskåp! Efter att jag skaffade det så är det ”bara” plånbok och mobil som har en tendens att försvinna… 🙂

  4. 2010/07/28 kl. 19:11

    Om du inte hittar något fint så rekommenderar jag starka magneter, till exempel sådana som finns i hårddiskar. Funkar superbra att hänga nycklar på. Magneterna kan man sätta fast bakom en spegel, under en hylla eller bara på väggen.

    • 2010/07/29 kl. 17:49

      Tack för tipset Nelin 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

