Hem > Mammaliv > När katten är borta no 3…

När katten är borta no 3…

… tar hela familjen sovmorgon med stort ”M”. Jag vaknade klockan kvart i tio och känner mig bakis. Vågar inte ens berätta hur sent jag var uppe i natt. Idag blir jag hemma med alla två barnen. Vi ska till BVC och få en ”OK-stämpel” på Lovis rumpa., hon blev åtta månder förra vecka.

Kategorier:Mammaliv
  1. 2010/07/29 kl. 10:30

    Vart gick katten?

    • 2010/07/29 kl. 17:47

      Katten (min sambo) stack iväg en vecka. 🙂

  2. 2010/07/29 kl. 10:59

    att få sovmorgon när man har barn är inte det sämsta !! ha en bra dag =)

    • 2010/07/29 kl. 17:47

      Sovmorgon är helt klat en exclusiv upplevelse i tider som dessa. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

