Hem > Okategoriserade > Glöm inte att prenumerera

Glöm inte att prenumerera

Som ni säkert sett sitter det ett imperativ  högst upp till höger i menyn. ”Glöm inte prenumerara” står det. ”Jaha”, tänker du. ”Vad är det där för skumma saker. Varför skulle jag göra det?” Exakt så tänkte jag före bloggmammafikan hemma hos Bambi för ett tag sedan. Jag har aldrig riktigt förstått vad det där ”bloglovin” är för något. Nu har jag dock lärt mig hur det fungerar och det är jättebra.

För att kunna prenumerara på bloggar via ”bloglovin” måste du först bli medlem. Det blir du lätt som en plätt genom att fylla i detta enkla formulär.  

När du blivit medlem söker du reda på bloggar du brukar läsa. Sedan klickar du i att du vill följa dem.

Voila! En helt ny värld uppenbarar sig och dina favoritbloggar serveras som på ett silverfat. Det eviga runtklickandet på bloggar i jakt på uppdateringar är över. Med bloglovin räcker det att du är inloggad sedan har du god överblick och full kontroll på när nya inlägg postats. Jag rekomenderar det starkt. Vad märkligt att jag inte fattat hur det fungerar förrens nu. Igår började jag prenumerera på Katrin Zytomierskas blogg. Världens roligaste läsning.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

