Hem > Mammaliv > Sadistmamman drar i ett snöre och går

Sadistmamman drar i ett snöre och går

Jag fattar är förbannad. Varför ska jag plötsligt somna i en spjälsäng när jag aldrig behövt göra det tidigare i mitt 8 månder långa liv? Finns det ingen rättvisa här i världen? Åh! Kolla där kommer mamma. Yes!!! Hon kommer ta upp mig. Hon kommer ta upp mig… Tadaaaa. Bäst att sluta skrika och börja skratta istället. Men… Vad gör hon? Drar i speldosan? Why? Hon säger till mig att jag ska sova. Men… Mamma???!!!!??? Varför ser mamma så himla lugn och förstående ut. Asså den där speldosan. Jag hatar den. Nu går hon och jag drar igång min skrikkavalkad. Igen…

/ Lovi 8 månader gammal som precis ska vänjas vid att sova i egen säng

Kategorier:Mammaliv
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

