Hem > Okategoriserade > Spatserar på Strandvägen

Spatserar på Strandvägen

Vilken dag! Jag, barnen, Solle & Leo möttes upp vid lunch. Vi har gått hela paraden och är nu på väg tillbaka till stan. Det bjöds på perfekt paradväder och barnen har varit glada.

Min Robinsonfavorit genom tiderna gled förbi och jag kunde inte låta bli att vara stalker:
”Du känner inte mig, jag vill bara att du ska veta att jag gillar dig och tycker att du är bäst!”, sa jag och gav henne en stor kram. Hon sa:
”Men Gud vad gullig du är. Tack!”, och kramades tillbaka.

Hihi. Stalkervarning på hög nivå.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/07/31 kl. 23:56

    Men vem var favoriten då?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

