Hem > Allmänt > Helgens två vinnande koncept

Helgens två vinnande koncept

Helena, kräftor, skrattande kon, gott bosniskt rödvin som jag fått av mina snälla grannar, aioli, nygräddad baguette, honungsmelon och ett kärt återseende med bokserien Sagan om Isfolket som Helena lånat av mig. Wow, en oslagbar kombination.  Ikväll har vi haft en minikräftskiva på uteplatsen. Den kändes en aningens mer kulinarisk än pizzaskivan jag hade tillsammans med en Katarina igår även om den också var himla mysig. Jag är vad jag äter och efter denna helgen är jag en rödvinsmarinerad, kräfta på en flottig pizza. Jag tycker det är tråkigt att laga mat till bara mig och Toddo. I vanliga fall lagar vi mat här hemma minst en gång om dagen, men när katten är borta… Ja, då blir det lite annorlunda.  Nu ska jag läsa ”Sagan om Isfolket” för fjärde eller femte gången. Jag fick ett galet sug efter att jag fick höra  Lady Dahmers namnval på nya familjemedlemmen.

Kategorier:Allmänt Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

