Hem > Okategoriserade > A som i Aubade eller Apa

A som i Aubade eller Apa

Men gud vilken trixig morsa barnen ploppade ut ur. Kolla. Jag syr en bokstavstavla till Toddo. Han är mycket intresserad av bokstäver, så nu tänkte jag passa på att utnyttja intelligensen som småungar har. De är ju som smartast nu och då är det lika bra att ge järnet. Vad ska bokstaven ”A” representera? Alkis, Anders Borg, Algoritm eller Apa?

En sak är iallafall säker. Jag blev nyfiken på bh:märket Aubade och idag tänkte jag åka till NK och göra ett test. Är det verkligen bh:n från himmelriket? Det återstår att se.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/02 kl. 11:57

    Det ska bli kul att se tavlan när den är klar! Kommer säkert bli jätte fin!

    • 2010/08/02 kl. 22:47

      Det kommer dröja, men tids nog blir den färdig och då kan jag lova dig en tavla utöver det vanliga. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

