Hem > Gå ner i vikt > Må fläsket brinna

Må fläsket brinna

Jag ska försöka ta mig ur tvångstanken att jag inte vill laga mat när älsklingen är bortrest. Dagens lunch bestod av en burk matjsesill, potatis och gräddfil. Inte har jag rört något nämnvärt på mig heller. Nu får det vara slut på slappandet. Minst en timma sammanhängande promenad om dagen denna veckan. Det är jag värd.

Kategorier:Gå ner i vikt
  1. ida
    2010/08/02 kl. 15:20

    jag blev så glad när jag läste det sista du skrivit. det är jag värd. sååå rätt!!!

    • 2010/08/02 kl. 22:46

      Vad roligt att höra Ida. Det är lite utav min filosofi.

  2. 2010/08/03 kl. 0:51

    Hördu babe, jag kan bjuppa på middag nån dag om du vill, jag gillar ju att laga mat. 😀 Ring mig!

  3. 2010/08/03 kl. 6:37

    Vad gulligt av dig Lena. Jag gillar också att laga mat. Tycker om det väldigt mycket faktiskt och är bra på det. Men det känns bara så fånigt att laga mat till mig själv. En person, desutom gillar jag inte att äta samma mat flera dagar i rad, det är så tröttsamt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

