Hem > Mammaliv > Älskade lilla bloggen

Älskade lilla bloggen

Alla två barnen sover. Solle har precis lämnat byggnaden. Magen är sprängfylld av kanelbullar och halloumisallad. My Good, jag undrar hur många kanelbullar som ryms i en mage. Jag vågar inte testa. Tappade räkningen efter sju.

Hursomhaver. Uteplatsen är prunkande av blomsterprakt och jag har haft en toppendag med barnen. Toddo känns stor nu. Det går verkligen resonera med honom och vi har roligt ihop. ( Bortsett från de obligatoriska tvisterna då han ska sätta sig på tvären 3-4 gånger om dagen.) Han har humor och det är jättekul. Han är ironisk och skämtar med mig. Efter att vi sålde syskonvagnen cyklar han när vi är ute eller går om vi ska ta oss kortare sträckor. Idag gick vi till Hemköp och där inne fick han dra korgen. Himla smidigt tycker jag och himla roligt tycker han.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

