Hem > Okategoriserade > Ett kärt återseende – 20 kg senare

Ett kärt återseende – 20 kg senare

Som jag skrev igår har jag gjort en ordentlig utrensning av plagg som blivit förstora och som jag inte längre kan använda. Jag hittade en sak när jag grävde i garderoben. Långt därinne låg en påse med kläder som jag rensade bort för ett år sedan med kläder som då var för små. Vilken tur att jag inte gjort mig av med dem. Detta gula linnet är ett favoritlinne som jag köpte när jag var i Dominikanska Republiken. Det satt tight som ett ålskinn men jag köpte det för att ha som morot. Nu 20 kg senare kan jag faktiskt ha det på mig.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/04 kl. 19:42

    Härligt att du kan se framstegen!! 🙂
    Jag har tänkt att ge gärnet i höst, inte gå ner i vikt men faktiskt försöka börja träna på riktigt för att må bra! Funderar på att köpa ett kort på friskis, det är vist rätt billigt när man är studerande. Det gäller bara att komma iväg till träningen bara, jag vet själv att jag är verkligen är sämst på att ta mig till gymet eller gympapasset. Jag vet inte hur jag ska göra för att verkligen motivera mig. Har du något tips? 🙂

  2. 2010/08/04 kl. 20:45

    Underbart! Du måste vara en tjurig och viljestark apa!?

  3. 2010/08/04 kl. 22:41

    @Carro: Du fick ett helt inlägg.
    @Julia: Apa/Stenbock 🙂

  4. maria
    2010/08/05 kl. 2:27

    Jag fastnade för dina snygga brallor jag! Jättesnygga, finns de fortfarande att få tag i månne?

    Hej förresten, jag är precis hittat till din blogg via Fade.
    Du är ju galet vacker och vettig 🙂

    /Maria

  5. 2010/08/09 kl. 11:25

    Hej!
    Kom in på din blogg via Nina Ruthström. Tycker det är helt fantastiskt at du lyckats gå ner på egen hand och så mycket. Jag vägde 115kg den 12 januari och väger idag 76kg, men…jag har gjort en gastic bypass. Så.. Bra jobbat tjejen jag är imponerad!!!

    Kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

