Hem > Okategoriserade > Gnugga hjärncellerna

Gnugga hjärncellerna

Jag har fått besked av antagningen nu. I våras gjorde jag ett tappert försök att läsa två kurser på distans, men lade dem på is. Jag var nybliven tvåbarnsmamma och kände mig splittrad. Jag kunde inte fokusera på det jag tycker är viktigt utanför studierna. Dessvärre går bara de kurserna på våren och jag kan därför inte slutföra dem förrens vårterminen 2011.

Nu är det höst och jag är så sugen på att studera. Jag måste stimulera skallen för att att må bra. Vill inte lalla runt i en bubbla. Jag resonerar som så att jag alltid kan testa. Fungerar det inte, har jag åtminstone gett det en chans. Dessa kurser har jag nu blivit antagen till.

Webbdesign med HTML & CSS 7.5 HP
CSS-baserad webbdesign 7.5 HP
Ditt barns språk 1. Språkutvecklingen mellan 0 och 2 år 5 HP
Mode – kropp och kön 15 HP

Vet någon vad det är för skillnad på ”Webbdesign med HTML & CSS och
CSS-baserad webbdesign
”? Det skulle verkligen vara roligt att få lite djupare kunskaper kring webdesign eftersom jag tillbringar en stor del av min fria tid på nätet. Barns språkutveckling är också intressant eftersom jag befinner mig mitt i den. Jag har iofs läst språkutveckling på universitetet en gång tidigare men det kändes som om vi hastade förbi småbarnsdelen så fort. Mode – kropp och kön är jag jättesugen på eftersom det är en så stor del av vårt vardagsliv. Jag gillar mode , är intresserad av kropp och gennus. Som blivande högstadie/gymnasielärare tror jag att jag kan ha stor användning för denna kursen inom skolans värld.

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/08/07 kl. 13:35

    Om du har länkar till kursplanerna så kan jag kolla men annars låter det rätt snarlikt. 🙂

  2. 2010/08/07 kl. 15:52

    Barns språkutveckling och mode – kropp och kön lät ju jätte intressant!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

