Hem > Okategoriserade > Hur ska jag beskriva min blogg?

Hur ska jag beskriva min blogg?

God afton kära läsare!

Jo, jag tänkte att jag skulle ge mig i kast med att göra en representativ presentation av min blogg. Det trillar in nya läsare lite då och då. För dessa vore det trevligt med en hyfsat bra beskrivning av bloggen så de vet vad det är för galenapa de hamnat hos. Jag tycker det känns lite pinsamt att beskriva mig själv och min blogg i tredje person. Att låta intressant och säljande, fast det egentligen är det jag vill vara. Jag vill ju att de nya läsarna som klickar på ”Om Apan” ska tycka att bloggen verkar bra, så pass bra att de kanske stannar.

Ni som läser, vad tycker ni är bra med Apan satt i granen? Hur skulle ni beskriva den?

/Hon som imponerade på hel besättning med sina fantasiska biceps under tiden som kock på en dykbåt i Australien

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/07 kl. 22:25

    Haha, vilken rolig bild 🙂

    Det jag gillar med din blogg är att den är personlig, rolig och varierande. Jag gillar alla fina bilder du tar med din fina kameran och jag gillar sättet du uttrycker dig på! 🙂

  2. 2010/08/07 kl. 22:45

    Jag gillar ditt sätt att skriva och allramest när du skriver dina åsikter och tankar.

  3. 2010/08/07 kl. 23:48

    Jag gillar att du skriver om så mycket olika saker, allt från små knoddarna till blommor, träning och ”husmorstips”.. din blogg har liksom allt. Ditt sätt att skriva är också himla bra, för vad du än skriver om så får du det att låta intressant.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

