Hem > Gå ner i vikt > Pass No 1

Pass No 1

 

Om mindre än en månad ska jag springa tjejmilen. Hur ska det gå? Det är mer än en månad sedan jag sprang, då sprang jag en mil två dagar i rad och sedan dess har jag inte rört mig något nämnvärt. Nu börjar jag få lite ångest. Latmasken i mig har försökt förtränga loppet in i det längsta. Nu finns det ingen återvändo. Nu måste jag komma igång.

Jag är nöjd med de 15 minuter jag sprang. Jag kände mig så stark och blev förvånad över farten, sen bara tvärdog jag. Träffade Mattias Gardell och sa till honom att jag tycker att han är bra. ”Tack, det var precis vad jag behövde höra just nu”, sade han och log. Jag ska fortsätta min ”Jag tycker du är bra kampanj”. Folk blir verkligen glada.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

