Hem > Gå ner i vikt > Sänkt BMI

Sänkt BMI

Från BMI 32.8 till BMI 28.1 sedan jag började min viktresa. Heja mig!

Kategorier:Gå ner i vikt
  1. 2010/08/09 kl. 10:26

    Duktigt!! 🙂

  2. 2010/08/09 kl. 12:28

    Jag har också kommit under 30 gränsen. = Inte fetma längre, bara övervikt! Wiie!

    Jag tycker det är så festligt att läsa din blogg. Har oftast massa små inlägg i huvudet som jag tänkt skriva om, men så när ja läser din blogg så har du just skrivit om precis samma sak, så då ids inte skiva själv, hahaha.. 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

