Hem > Okategoriserade > Ett snille spekulerar

Ett snille spekulerar

Ibland blir jag förvånad över att ni läser. Herregud, här sitter jag och skriver en massa blajj. Vem skulle vilja läsa och vem bryr sig? Tja, ni läser. Om ni bryr er eller ej vet jag inte. Men ni läser och det glädjer mig. Just när jag skriver sådant som jag uppfattar som trams och ytligheter kan jag ibland känna mig lite fånig.

Jag ska sluta tänka så. Så länge en endaste person kan roas av mina ord ska jag fortsätta. Jag vet med största sannolikhet att en endaste person roas av att läsa i allafall och det är jag själv.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/11 kl. 19:20

    Hej:)
    Jag är iallafall här en gång om dagen (minst) och roas av dina ord, funderar och beundrar. Fast jag är sämst i hela världen på att kommentera…
    Bara så du vet 😀

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

