Hem > Mammaliv > I natt jag drömde…

I natt jag drömde…

… något som, jag aldrig drömt förut och jag hoppas jag aldrig mer kommer drömma det. Det var en mardröm. En mycket otäck sådan. Såhär i vaket tillstånd verkar det kanske inte så läsligt. Toddo har slutat med blöja och går numera på toaletten. I min dröm trillade han ner i toan och fastande med huvudet under vattnet. En fysisk omöjlighet eftersom han inte är skapt som en fläskfilé men ändå! Usch! Det var riktigt otäckt.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2010/08/12 kl. 14:42

    men HUVVA vad hemskt! Jag drömmer alltid sådana förbaskade drömmar.

    Sv: TACK! Jadu jag lägger bara på lite kornighetseffekt på bilderna så ser de lite sådära oldiegoldie ut =D

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

