Hem > Okategoriserade > Hunter – Köp gummistövlarna på nätet

Hunter – Köp gummistövlarna på nätet

Jag har totalt snöat in på gummistövlar och har nu beställt ett par från UK, detta trots min konsumtionsfria vecka. Jag hade ju iofs garderat mig gällande gummistövlar och därför är detta köp ett undantag. Anledningen till varför det blev brådis var att det var utförsäljning med få storlekar kvar. Tänk vilket flyt. Jag har alltid velat ha ett par knallgula gummistövlar med snörning och vips så lyckas jag hitta det. Otroligt. Tack snälla Purvi för länken!

Hunterstorlekarna är lite speciella. Storlek 7 är 40/41. Jag har storlek 41,5 och när jag provade ett par stövlar i den storleken var det för litet. Storlek 8 (42) passade perfekt på mina fossingar. Om du funderar på att köpa stövlarna via nätet kan jag rekommendera dig att prova i butik först. Stövlarna med högt skaft kändes lite väl smala för mina muskulösa vader och det var tur att jag provade dem. Var först inne på att köpa ett par med högt skaft, men det fanns inte en chans att jag skulle lyckas pula ner ett par jeans i dem. Man ska inte ropa hej förrens man kommit över ån och man vet aldrig vad som händer på resans gång. Stövlarna är beställda.Nu håller jag tummarna för att de ska komma fram och att de ska passa så bra som jag hoppas på.

Om du inte vill köpa Hunters på nätet finns de bland annat på:
NK – Hamngatan
Hund och Kattbutiken – Kungsgatan
Sea Life – Kungsgatan, Sickla, Sturegatan

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/12 kl. 18:38

    Sv; det är väl klart man inte behöver lida av fetma för att vara glad. Jag skrev bara om hur han dog.
    Jag tycker snarare att han är skön, jag skrattar inte åt honom för att han är överviktig, utan för att han verkar vara en skitsoft kille som gör skön musik. 🙂

  2. 2010/08/12 kl. 20:18

    Så snygga! Jag hade lätt kunnat äga ett par blå. Vad blir det i svenska kronor å vad kostar frakten?

    Om man har storlek 40-41, kommer man i en storlek 7 då tror du?

  3. 2010/08/12 kl. 20:38

    Hittade så jag fick det på svenska! =)

  4. 2011/08/30 kl. 15:56

    Jag har strl 40-41 och kommer i strl 7. Men om man som jag har stora vader så rekommenderar jag Hunter Original Adjustable. Passar bra och beställer man från England så kostar de 600kr.

  5. Sofia
    2011/11/28 kl. 19:19

    Hej har du beställt dina hunter från http://www.mandmdirect.com/products-Hunter-Womens-Gloss-Wellingtons-Bitter-Chocolate_HJ88.htm ?
    hur gick det? vad kostade frakt och hur lång leveranstid var det?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

