Hem > Okategoriserade > Reklamera – Knastrande headset

Reklamera – Knastrande headset

Ibland är jag alldeles för lat för att orka reklamera saker. I min feng shuiprocess har jag fått kraft och energi. Nu har jag bestämt mig för att sluta skjuta på saker en gång för alla.

Saker som inte fungerar ska lämnas tillbaka. Punkt slut. Hörlurarna till min I-phone började knastra efter att jag använt dem en månad. Jag orkade inte bry mig utan köpte ett par nya hörlurar av bättre kvalité. Mina trasiga hörlurar förvandlades sedan till en bebisleksak Lovi kunde leka med i vagnen och har sedan dess legat i min handväska. Men så häromdagen när jag tog fram headsetet insåg jag att jag stod precis utan för butiken på Götgatan där jag hade köpt dem. Med headsetet i högsta hugg gick jag in och påpekade faktumet att de var trasiga. Säljaren tog headsetet utan att tveka och nu ska jag snart hämta ut ett nytt. Alla ni som har knastrande headset som ni fick till er I-phone, reklamera. Det har tydligen varit fel på dem och detta är ett känt problem.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

