Hem > Gå ner i vikt > 85.7 kg = + 0.3 kg

85.7 kg = + 0.3 kg

Sådär, då har vi klarat av dagens hjärngympa och kan nu ägna dagen åt betydligt trevligare saker än matematik. + 0.3 kg passerar obemärkt förbi. Jag känner mig fit och gårdagens löprunda gick utomordentligt bra. Sprang drygt 5 km nonstop.

Toddo är lämnad på dagis. Lovi suger på tårna och jag promenerar på vackra Södermalm med en vän i sikte. Det blir frukostdejt hemma hos Emma om en liten stund.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. LADY DAHMER
    2010/08/13 kl. 10:09

    Jag kommer gärna över nån gång nästa vecka, men tydligen så börjar Christie (barnvakten) skolan då också, så det blir att ta med Ninjan när vi träffs. 🙂

    Fredagar är hon ledig på dock så kanske vi kan ta nån fika på byn (baresso) nån fredag också. (jag behöver det!)

    Och du är givetvis alltid välkommen hit.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

