Hem > Tankar och Åsikter > Otursdagen är kommen

Otursdagen är kommen

Idag ska vi akta oss för Jason, krossade speglar och svarta katter. Annars vet man inte hur det kan gå. Moooohaaaaaooooouuuuu!!!

Eftersom jag propagerar för egenheter och individualism tänkte jag gå mot strömmen. Istället för otursdag kommer jag göra denna dagen till en lyckodag! Vi la diva!

Kategorier:Tankar och Åsikter
  1. 2010/08/13 kl. 18:34

    Så härligt uppfriskande med någon som inte ser fredagen den 13e som en oturs dag!

    Älskar vintage känsla du har fått till på din blogg🙂

    Kikar tillbaka efter din värmande, uppmuntrande kommentar på min blogg. Blir alltid lika förvånad när någon vågar /tar sig tid att skriva något.

    Bra jobbat med vikten du med och vi drabbas nog alla av ett + på vågen ibland, men visst är det muskler du fått😉

    • 2010/08/16 kl. 12:06

      Hej Helen!

      Jag älskar också designen på bloggen, det är min vän Lady Dahmer som gjort den. Hon är mycket skicklig och har lyckats fånga hela min personlighet i en bloggdesign. Jag hoppas att det är musklerna som gör plussen.🙂 Känns bra att tro det iallafall.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

