Hem > Mammaliv > Lovis ”åka-cykel-premiär”

Lovis ”åka-cykel-premiär”

Igår hade vi familjemys. Älsklingen slutade tidigare från jobbet och vi bestämde oss för att ha picknick i en park. Jag satte Lovi i barnsadeln, sedan trampade hela familjen upp till dagis för att hämta Toddo som hade sin cykel på där. Han blev så överraskad över att vi båda hämtade honom och att Lovi åkte cykel. Som ett litet lämmeltåg cyklade vi till parken, lade oss på en filt och åt sedan världens godaste kycklingsallad, made with love.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2010/08/14 kl. 9:40

    Läste just LD inlägg där hon skriver att hon inspireras av både dig å mig. Helt otroligt kul!

    Ville skriva att jag håller verkligen med henne ang dej. Din personlighet är unik och jag tänker på dej ganska ofta. Tänk om jag fick träffa dej igen å igen å igen. Ändå har vi bara träffats en gång, men du gjorde verkligen intryck på mig.

    Skulle du mot förmodan nån dag känna att du är inte den roligaste människan i ett par skor, att du är deppig alltså. Då ska du veta att du är helt fantastisk, det skimrar om dej, att man mår så gott i din omgivning och att du INSPIRERAR!

  1. 2010/08/16 kl. 12:56

Kommentera

