Hem > Okategoriserade > … kommer haha…

… kommer haha…

… jag känner mig som ett dåligt ”släng dig i brunnen skämt”. Hur ska jag klara av att springa tjejmilen om mindre än en månad om jag inte ens klarar av att springa tio minuter. På dessa tio minuter har det känts som om all helgens glass och då menar jag MYCKET glass har varit på väg upp igen. Jag blev precis utskrattad av en pizzabagare.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/15 kl. 18:31

    Du kommer klara det Anna! Alla har vi dåliga dagar, det är bara att gå vidare och komma igen starkare en annan dag! =)
    KRAM

    • 2010/08/16 kl. 12:02

      Tack vännen!

      Jag vaknade med halsont och insåg precis varför gårdagens joggingpass var så jobbigt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

