Hem > Okategoriserade > Konsumtionsfria veckan – sammanfattning

Konsumtionsfria veckan – sammanfattning

Den konsumtionsfria veckan förlöpte fint. Inte en pinal inhandlades, bortsett från nätbeställningen av mina gummistövlar. Eftersom det gått så bra tänkte jag ha ännu en konsumtionsfri vecka.

Dessutom tänkte jag hårdköra veckan som kommer. Slut på slappfisandet! I morgon är det många som går tillbaka till jobbet efter en lång semester. Jag är föräldrarledig, men mitt slim och trimmande har lyst med sin frånvaro. Om jag ska uppnå mitt mål att väga 77 kg till årsskiftet måste jag sätta igång nu. Fikafri vecka med en obligatorisk långpromenad om dagen från och med nu. Nån som hakar på?

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/15 kl. 21:29

    Jag är på!

    • 2010/08/16 kl. 12:02

      Bra Carro. Kul! Nu ger vi järnet.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

