Hem > Okategoriserade > It Takes Two To Tango

It Takes Two To Tango

Jag viskar dig ömt
om vackra drömmar, som jag drömt
och om ditt hjärta jag dig ber,
men ”nej” blir svaret du mig ger.
Och jag förstår nog, att smek
och kyssar är en farlig lek
men kanske för en enda natt
lovar du mig, att bli min.

Äntligen har jag hittat min tangokavaljer. Nästnästa vecka börjar jag och Solle dansa tango!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/18 kl. 7:51

    WOW va läckert. Va ROLIGT.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

