Hem > Okategoriserade > Jag ska skriva en bok

Jag ska skriva en bok

Men så får jag världens prestationsångest och tänker: Vem skulle vilja läsa den? Varför skulle någon vilja ge ut den?

Istället för att fundera över det ska jag nu sätta igång att skriva. Det kommer definitivt öka sannolikheten att någon skulle läsa den. Jag skrattar åt minnet att jag antog utmaningen att skriva en novell förra året. Tänk att jag hamnade på andra plats.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/18 kl. 10:26

    Neee… va trist att du har blivit ännu sjukare 😦

    Krya på dig! Kram kram!

  2. joh
    2010/08/18 kl. 11:15

    Jag vill läsa din bok 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

