Hem > Okategoriserade > Väck barnet inom dig…

Väck barnet inom dig…

… en uttjatat fras för stiffa männiksor som inte klarar av att ha roligt. Men vet ni vad. Bästa sättet att väcka barnet inom sig är att beställa ett par knallgula stövlar med snörning. Just nu känner jag mig som ett litet barn och anledningen är att mina stövlar ligger ett par kvarter härifrån och väntar på mig.

Jag är dödsjuk och har lovat älsklingen att ligga nerbäddad idag. Hmm, jovisst. Lovi sover och jag vill inget hellre än att väcka henne så att vi kan gå hemifrån. Huvudet värker, nästan är igentäppt och kaktusen i halsen har blivit bra mycket större än vad den var igår. Jag svettas och blir ansträngd av att andas.

Men, mina stövlar ligger ju där! Snart, snart, snart! Tänk om de inte passar? Tänk om det är något fel på dem? Tänk om de skickat fel färg och storlek? Många frågetecken ska rätas ut. Snart vet jag om det är en hit eller shit.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

